сряда, 9 септември 2009 г.

ДП М/Ж 20-21 - Карлово, Сопот, Калофер



Еййшш голямо републиканско стана тоя път “Голямото републиканско” М/Ж 20-21. Луд смях беше като цяло, счупихме тефтерчето от лафове… щуро си прекарахме в нашето уютно хотелче, страшни фотосесии се заредиха. Хареса ми състезанието, макар че ми беше трудно да се оправя с всичкото това бягане, без почти никакви тренировки от 20 април.. грешка.. от 17 май, състезанието до Стара Загора си беше добро. Та затова се измъчих не толкова на средната, колкото щафетките. Много душманско си беше дори по горите, а да не говорим за поляните на тези жеги.. леле-леле… не помня така да съм се обезводнявала и обезкуражавала от едно състезание в Хисаря, където беше жив ад. Но както се казва – за всички е еднакво, така че честито на победителите!


 


17.07.2009г.  - Купа „Васил Левски”

Карта ‘Карлово - център’

l= 2.4км.

t= 20’43” – 2-ра съм

t1= 18’49” - Пацка

t3= 26’18” – Ивелина Дряново


 


Много тежко ми беше да бягам. Тия напечени улици бяха безмилостни.. Нямам грешки, но за 2-ра к.т. се забавих, защото исках да се пробвам да скоча след Ръмпо от една висока ограда, ама щом той скочи и се „изгуби” от погледа ми, значи оградата си беше доста над неговия ръст, та къде се бутам и аз.. и се наложи да обикалям.


 


18.07.2009г.  - ДП М/Ж 20-21 Средна дистанция

Карта ‘Сопот’

l= 3.8км.

t= 52’17” – 14-та съм

t1= 36’35” – Мартина Джулиева


 


Акси (Александра Николова) ме настигна на 4-та к.т. и до 9-та бях с нея, като още за 5-та к.т.  имаме много фундаментална грешка, като вървяхме на пека (!) по грешната пътека, успоредна на тази, на която трябваше да сме, и разбрахме това след време.. xD. След това Лилка ме задмина като взехме 2 точки заедно (тя изхвърча, но после в далечината пак я видях, тя каза че ме припознала.. к’во било xD). До края тичах сама. 


 

 

19.07.2009г.  - ДП М/Ж 20-21 Щафети

Карта ‘Калофер’

l= 4.6км.

По постове:

t= 1:57:58 (Аз)

t= 1:24:26 (Пламена)

t = 1:33:40 (Александра)

=> 5-то място за звездната тройка (не сме последни ^^)


 

 

Много слабо! Ама много.. както винаги на мен пак ми беше най-тежко.. Много вървене и спиране.. спирах на чешмите до 4-та и 9-та к.т. и си мислех вариантите, така че да минават по сянката.. виждах всичко жълто и черно..  Имам 2 по-големи грешки, като едната беше, защото не можах да намеря безопасно място да пресека реката и обикалях доста в някакви драки.. абе мани..


 


Лафчета:

-         Предизвиквам те на двубой! (извадено директно от Първична сила xD) – Дени към Алекс

-         „Ние сме оттатък Балкана” – на центъра на Карлово една бабичка възкликна така след като пита кой от къде е в нашата компания (а се бяхме събрали от най-различни места.. Сливен, Габрово, Търговище, Шумен).

-         Шоуто на блондинките – Алекс, Аз, Пацка и Дени разгъваме диваните в хотелчето..

-         Гранд Хотел Калофер Плаза 7 звезди..

-         Ела да й сгънем дивана! – заплахата..

-         Сектосай ме! (прави се хикс с химикал някъде по тялото на човека, който ще влиза в сектата = ще бъде сектосан и сектирдосан.. по-късно xD.

-         Май много бъркаш в джобовете.. не коментирам.

-         „Тоя трабва да е сляп, ням и глух..” – за един сладур-мишена

-         Който не ме харесва няма вкус! Който ме харесва – не разбира! xD


 

 

Песнички:

PCD - Hush hush!

Анелия – добрата,лошата

Justin ft. Ciara – Love, sex, magic

Lady gaga – paparazzi




Няма коментари: