сряда, 9 септември 2009 г.

Купа „Марица-Изток” 2009г.



Хе-хе това беше едно от най-готините състезания досега за 2009 като се има предвид, че нищо не взех (учудващо как не можах тоя път). Беше супер веселба, като изключим маршрутчето, което си беше тегаво, но пък пак си беше fun в гората, все пак жените от 16,18,20,21 бягахме един маршрут (абе може да не сме били тия всичките ама имаше една такава работа) и ставаше шоуто. Нямам записани никакви лафчета или песнички (е, еднодневно състезание, какво очаквам?!) затова само ще нахвърля най-важното и ще кача снимките!


 


Купа „Марица-Изток” – 17.05.2009г.

Карта ‘7-ми километър’ Ж 18-16-45 (цитирам от картата)

l= 3.6км. (Срамота!)

t= 58’19” – 4-та съм (пак Срамота!)

t1= 53’18” - Вероника


 


Помня, че мащаба беше 1:7500 и още за 2-ра к.т. ходих до някаква друга дупка мали-мали хаха.. И те ме настигнаха „конкуренцията”.. и почна едно влачене като черва след мене.. мързеше ги даже последните метри до всяка точка, в която ги вкарвах да пробягат (няма да споменавам имена, то си има стартов списък и класиране, за да се видят, ако някой го интересува). Аз настигнах Буба на 5-та к.т. и двете си финиширахме, щото тя имаше проблемна карта, иначе щеше да ми избяга рано-рано.


 


Веселото почна след като финиширах и се събрахме голяма тайфа за луда фотосесия непосредствено до финала xD.  То не беше лафа на Ръмпо с „плажа е натаааааам, ама е фуууул, няма място ТЪЙ да напра’иш” и всякакви такива.  Аз естествено предимно снимах, но пък затова съм доволна от моите произведения на изкуството хе-хе. Enjoy.



Няма коментари: