сряда, 2 септември 2009 г.

НК Великден 3 дни - Търговище 17-20.04.2009



Хмм... сега ще се пише за Търговище.. но освен че бях там за 4 дни, не помня с подробности ссътезанията затова ще се уповавам на култовия дневник на ориентировача. Спахме в профилакториума (God bless it (us)!) и беше адския кеф. Обстановката винаги беше много лежерна и едновременно с това изпълнена с динамични преживявания! ^^ Първият ден особено цял ден сме се въргаляли като Сид от Ледена епоха на леглата, на дивана и на иначе така удобните фотьойли в Апертамента (с главно А) на Пацка и Денито ;) Не може изобщо да се сравнява с бърлогата на останалите женски от отбора – стая с 5 легла, наредени общо взето като олимпийските кръгове. хD Играхме баскетбол с момчетата от Раднево няколко пъти и беше веселба. Някои от малките от отбора посетиха фитнеса и сауната, други предпочетоха да гледат Семейство Симпсън и да ядат козунаци с мляко. хD



 

 

Първи ден – 17.04.2009г. – Пролог

Карта „Запад 2”

l= 1,9 km - 14 к.т.

t1 =  9:17 - Veronica Minoiu

tк = 28:54 (Никой нищУ да неЙ казЪл чИ ШИ сЪ разправяме!)


 


Случи се така, че трябваше да бягам с Ванина от моя отбор, не ми се обеснява защо, да приемем просто, че вече съм от големите в отбора и не мога туко-така да подминавам нашите малки състезатели. Изтървах пънчето-награда, но избягах двойно на маршрута си, което едва ли ще ми се случи ако бягам сама. хD


 

 

Втори ден – 18.04.2009г. – Спринт

Карта „Давидово”

l= 2.5 km - 13 к.т.

t1 =  17:03 - Ива

tк = 25:25 – 11та съм, 6та в Ж20 (да ваЙ яд!)


 


Настигнах Снежи с 1 минута за първа и бягах с нея до 6та, където не се разбрахме нещо. Тя се обърка като мислеше, че не е за тази точка, за която отиваме или нещо подобно, аз пък и казах да продължим във вярната посока.. и стана голямо объркване. Както и да е, след като се оправихме реших, че съм вече уморена и я оставих да избяга като си мислех, че си бяга за Ж21 както беше пусната отначало в стартовия, но явно се е преместила. Грешки нямам, само за 8-ма к.т. се чудех как да я атакувам и докато се мушна в гората се зададе една тайфа коне... и стана мани мани. хD

 

 


Трети ден – 19.04.2009г. – Средна

Карта „Руец”

l=  4,5km - 14 к.т.

t1 = 35:10 - ЛИЛИ и Ива :)

tк = 1:19:56 – 14та съм, последна, но какво да се прави това е животът.


 


До 5та точка нямам грешки, ама много бавно действах. И за 5-та вече ОШАМОКО. Смисъл следях си и карта и всичко, ама влязох в някакво гъсто, което много ме изнерви, нямаше жив човек около мене и сигурно 100 часа докато позная къде съм излязла от това чудо, а именно от грешната страна на голямо дере, на което ми беше точката. Но не ми и мина през ума, че ще стане така, а вероятността е била голяма, понеже тегля азимут към точката и се пада да мина успоредно на дерето, а не то да ме спре напречно на посоката ми на движение.. и така де, направо умрях от ужас и се изнервих тотално!


 

 

Четвърти ден – 20.04.2009г. – Дълга

Карта „Червената зала” – „куул”

l=  7,3km - 16 к.т. - „найс”

t1 = 35:10 - Лили, кой друг ако не тя (мен не ме броим).

tк =  1:53:49  – 13та съм, но 12тата ме бие със секунди (бахти класирането като за спринт). (5та в Ж20). 




Настигнах Стейска на 3-та к.т. и до края бягах с нея. Грешки: на 9-та к.т. стана някакво мазало, за което нямам точно обяснение, но знам видяхме 10-та к.т. преди нея. хD Ния ни настигна там, но после избяга. И втората, но по-значителна грешка беше адската – за 19-та к.т. спряхме да търсим малко по-рано отколкото трябва. Добре, че бях аз да видя в далечината шосето, по което минаваха коли и правеха завой. До тук добре, но пътят на картата беше накривен като знака „Последнователни завои първият, от които е бла бла...”. Тогава се наложи да проследя с поглед жиците покрай пътя, видях стълб, който за щастие беше отблезян на картата и така разбрахме, че се намираме успоредно на него в гората ^^ (ама съм си умница!) И по живо, по здраво си се прибрах, което главно беше моята цел, че на тия години вече ми стига да завърша. хD хD хD


 

 

Песни: (няма такива песни- хD, най-музикалното състезание за тази година, досега)

Matt Pokora ft. Verse – They Talk Shit About Me ; Dangerous

InnaHot; Love

Arash ft Helena - Pure love

Britney - If seek Amy; Circus

Enrique ft Ciara - Taking back my love

Justin ft Ciara - Love sex magic

Flo-rida ft Keisha - Right round

Outsiders ft Amanda - Keep the fire burning

Armin van buuren - Unforgivable

Paramode – Decode

Play ft Win vs Morris - Morning light

Sexy thing

PCD ft Missy - Whatcha think about

Gadjo – It’s alright

Lady Gaga - Just dance; Love game;

Ne-yo – Mad; Miss independent;

Andru Donalds – mishele

 

 

 

Лафове: адски много са, не помня вече всички, но колкото можах написах:

  1. Натук-натам (вместо насам-натам) – много по-логично е ;) – Милото
  2. Я па съм от село/от провинцията/ от джунглата – брат ми, Дени, Пацка
  3. Ти си от индианците – брат ми, чертаейки с прът знака на мерцедес по лицето ми  хD
  4. „Христос Възкресе!” поздравявам аз, сутринта рано на Великден, като влизам в стаята на Пацка и Дени.  „Ваа, чесно ли е?!”отговаря Денито, влизайки в тоалетната...
  5. Бой с машата.. (няма да коментирам кой, как и защо, само ще подскажа, че Пацка и Дени си зна  ят).
  6. Пацка се хвали пред неуки ямболийки – „Аз не си пълня чешмяна вода в шишета от минерална.. само в такива от кока-кола.
  7. Мишко – Митко имахме предвид ама ни се оплете езика..
  8. Лепим си описанията с тиксото като Зоро – на зиг-заг – Веси
  9. „Искам снимките.. от на майка ти.. апарата.. – прозвуча грубо, но не е – Аз.
  10. Музикално изпълнение - One , two , three .. go ( Паца от банята ) .. Love Sex Magic и Денито: "их Паца, Паца!... Ти си, Пацке, давай!"
    Пацка : You spin my head right round, right round, when you go down, when you go down down
    Дени (с по-висок, тънък глас): You spin my head right round, right round When you go down, when you go down down.

Няма коментари: