четвъртък, 18 октомври 2007 г.

НК „Дряново” 2007

Това е последната национална купа за тази година както и поредната, но не последната „изгъзица” ви казвам голямо шоу…
Като цяло хубаво беше състезанието, като изключим отложения старт и лошото време, за награждаването не мога да коментирам, защото не присъствах и много съм изтървала.
Терена беше супер – най-обичам да има бодили (мМм любимите ми), навсякъде, да – точно така и там, където дори не бихте си помислили. Драките бяха в изобилие и никой не пропусна да се надере! ха-ха :)
За бягането си к`во да кажа думи нямам просто… нали ви казвам „изгъзица”, братче… За по-добро не смея и да мисля хах иначе съм сравнително доволна от себе си, тъй като даже потичвах по маршрута. Времето ми е No Comment, но иначе нямам грам губене.
Бягала съм и преди на тази карта – Купа „Дряново” 2005 и се сетих, че съм била даже втора на 1 минута след първата…ехх луди-млади години...

Няма коментари: