вторник, 16 октомври 2007 г.

ДП Нощно Ловеч 2007 (редактирано)


След най-големия си успех в спортната ми кариера на ориентировач досега (хахах голям майтап), реших че ще е добре да го документирам. А именно - заетото от мен второ място на провелото се в град Ловеч Държавно първенство по нощно ориентиране. Маршрутът за Ж16 беше 3,3 км с 12 к.т. Пробягах го за 37:58 като през цялото време бягах с моята сестра и съотборничка Пламена Маринова (време за реклама ха-ха). И така... "Историята започва от старта" както казва един мой приятел (няма да споменавам имена). Бях много притеснена, защото ми беше едва трето нощно. Не мога да кажа, че тръгнах "нахъсана". Но нямам почти никакво губене с изключение на една точка от порядъка на 3 минути търсене. За съжаление правя второ време, но съм само на 26 секунди от първото място, което Ива Агова зае. Трета остана Лили Гоцева от "Младост" Благоевград. Въпреки всичко съм доволна от себе си, тъй като не мога да очаквам повече на този етап (без тренировки).

Няма коментари: