неделя, 18 януари 2009 г.

Ямбооооол е градЪ...




За състезанието на Ямбол се бях надъхала да напиша 'е бахти му и публикацийката злобна' направо си еВало мишка фара беше.. ама айде смилих се над немощните? както и да е ..

Ямбол беше най-точно казано: I can’t wait for the weekend to begin’ (music). Жалко само че си спахме по къщите, а не някъде в Ямбол.


 


27.09.2008 - Ямбол БПК – финален кръг

Карта ‘Ямбол’ - парка

l= 2km – 12 к.т.

t1 = 15:12 – Пацка

t5 = 16:49 – Аз (общо 7 бяхме)

Бягах сама (много ми стана май) от време на време някой от Жени 35 да излезе от к.т. и да я видя (devil). Имам първи отсечки за 4та, 6та, като до 6та правя и първо време 8-) мммммале  (: Често спирах да вървя, заради крака, също 1 път ходих на чужда точка ( отклонение 10 метра).

 

28.09.2008 НК ‘Феерия’ Ямбол 

Карта ‘Петолъчката – север’

l= 5,3km – 14 к.т.

t1 = 41:11 – Катя

t2 = 49:28 - Мая

t3 = 56:45 - Елина

t4 = 58:28 - Ками

t5 = 60:06 – Аз (като доста от конкуренията липсваше)

t7 = 64:00 – Ния

 

Камито ме настигна още на 1ва к.т ама ‘щото си вързах крака преди да тръгна с мисълта, че няма да го усетя по маршрута.. да, да ама не.. тъкмо минавам покрай дупката с точката и се оглеждам ама очите на 8.. и хоп – стъпих пак накриво (нали Херо) .. и ми причерня ..и следват 2 минути нецензурни изрази... и подминавам аз точката в пристъп на ярост хD и отивам направо на мъжката (: В този момент дойде Мишо да я търси и аз го извиках при мен, хем да видя къде съм точно.. и се върнах на мойта.. дето преди това бях проклинала ‘цяла вселена’ xD

И бягаме двете с Камито, и на 4та точка виждаме Ния - излиза като Тарзан от джунглата или по-скоро идва от другата страна на едно дере (което не трябва да се минава.. тука ще кажа само едно no comment..). После Мая ни настигна всички на 5та к.т... ама те със сестра й двете нещо не можаха да се разберат на къс пас..

Но както казах по-горе победителите никой не ги съди..


 

 

В Ямбол имаше супер много весели снимки, но не мога да ги кача всичките, затова само най-символичните ;)


Лафове: 

Викайте ми хубавица by Бат Нено за Пацка

Други за нещастие не помня... но още другия път като излезем с Мафията на кафе ще отворя тема, та да се подсетим. 


 

Няма коментари: