сряда, 13 август 2008 г.

F.E.A.R - Fuck Everything And Run ®


 

Време е за поредната публикация вече.. имам новини за казване... има нещо за поливане.. има много за изпиване.. има гаджета за сваляне.. ей тва сме ние.. кой какво изпи - не го броим, кой с кого ще спи - не го броим?! :D тука малко се разпях ама още съм на вълната от снощното парти и няма как. Добър купон се получи, спор няма... пяхме,  денсвахме, DJ-ите пускаха ‘наш’та песен’ (така казваме за всяка втора чалгия).. (Ч.Р.Д на Тошко още веднъж, че може да е забравил след нощ като тази). Party-то беше подходяща ‘награда’ за усилията положени сутринта същия ден - имахме тренировка на Абланово, голяма мъка беше поне за мен, Пацка ме настигна и до края луднахме, само дето не седнахме да викаме неволята накрая. Не че беше чак толкова дълъг или пък сложен маршрутът, но последно съм бягала на Велинград - 22.06 (wasntme) и затова. Все пак си припомних какво е чувството да си в гората, така да се каже :

    как сме се оклюмали само.. без Пацка, де


Та.. сега да кажа голямата новина каква е.. хах не, няма да ставам майка, въпреки, че резултатите от изпита на Cambridge са ПОЛОЖИТЕЛНИ (party). Имам 'В', Пацка има 'С', което е суууупер!Аз най-много исках 'В', естествено щях да съм напълно доволна и на 'С', за 'А' не исках да се лакомея хахах... и така. 


  на разходка


От дълго време не съм била толкова щастлива (happy). Ваканцията е the best, бях на Балчик weekend-a и отскочихме до Варна за по два часа двата дни и много се изкефих! И най-важното – тече последния ден преди да отидем в Смолян и още само един до Купа България, която чакам от 14.06.. Какво повече мога да искам, всичко е перфектно..

 неуспешен опит :Р


Освен Сертификата (което не е малко) от гадния изпит ще ни останат и хубавите спомени.. Прилагам снимки с надписи от деня на устния, главно от разходката по центъра на Стара Загора.


. от изморителния speaking до търсене на МАНДЖА


P.S.: Поздрав с моята нова любима песен - Изневерявам ти - Теодора и Rihanna – Disturbia също.

И две забележчици малки, то се знае за кого са:

1. I don't care for people who don't care for me!

2. Мъжът може да е открил огъня.. но жената е открила как да си играе с него.. ®

Чакаме седмицата след Купа България какви ще са отзивите... а, да – и публикацията за Плевен и тя трябва да е тук вече ;)  


Няма коментари: