вторник, 22 юли 2008 г.

ДП 20-21год. (спринт, дълга, щафети) Велинград 20-22 юни

22.06.2008 ДП М/Ж 20-21 Щафети

От към състезания нямам много да пиша, тъй като изпуснах доста, но отидох поне на Велинград, макар и за един ден само :) . Хубаво беше – не отричам, като на състезание :Р. Вечерта се очертаваше да бъде скучна (и прогнозата излезе донякъде вярна), но все пак прекарах добре. Бягането си не коментирам, слабо, но пък получихме похвала, че с Пацка сме направили шоу на видимата отсечка. Не помня грешки и няма както обикновено да се разписвам тук, просто тичането ми куца ( да не кажа, че самата аз куцах на тоя късия маршрут) , затвориха ни с 1 пост, изобщо много сме зле явно, браво на конкуренцията …. тренирайте все така и на Купа България ще ми дишате прахта (хахаха ох, ще умра от смях, продължението на изречението беше съвсем друго, нещо от рода на [честито на печелившите и успехи занапред], но го промених докато пишех, защото така ми дойде отвътре, ние креативните личности сме така, не обичаме постоянството. (тогава защо все луди работи пиша тук и аз не знам  :).

Песен на състезанието :? много трудно, 'щото не съм слушала почти нищо като изключим по пътя към Велинград в колата, че г-жици Маринови пяхме Сантра и Любо - Без теб (и много други, де go go karaokeee) , и вечерта на пейките като седяхме Ванката Кутуев пускаше някоя и друга култувa песен, но нищо, което да се определи като хит.

А, да! И уникалната песен - химн на ФК Пирин Благоевград , но само началото - "Пирин е голЕма планина.." в изпълнение на Лилка (chuckle) :* (hug) :* 

Лаф на състезанието - 'Извинявай, ще ми подадеш ли... пушката..' или 'би ли ми подал/а... пушката, ако обичаш...' :D то пък се оказа, че Бат Радо имал въздушна пушка, но късно разбрах, иначе... хах :) bzk se!  


Това е списък с нещата от шефското (бялото) бунгало, в което спахме аз и Пацка и някакви други сладури, много се радвах докато го четох, даже си направих звукозапис. Иначе ги нямаше повечето, защото аз сапунерА, например, не видях, но със сигурност имаше абаДЖур.:  


Одеало родопско, Чаршаф плик, Долен чаршаф,

Възглавници с калъфки, Дюшек, Платно под дюшека,

НоШТно шкафче, Гардероб единичен, Закачалки за дрехи,

НоШТна лапма, Столове тапицирани, Хладилник мраз,

Килим мУкет, Изтривалки от мУкет, Перде, КОрниз метален,

Бойлер с принадлежности?!, Сифон и мивка,

Душ батерия С смесител, Огледало кръгло в тоалетната,

СапунерА в банята, Кофа от пластмаса, ЛИген от пластмаса,

Четка за тоалетната, Кошче за смет, Лопатка за смет,

АбаДЖур.


 

P.S.: I love youнем, това не е в мой стил, не го казвам просто така, така се казва един романтичен филм, който една приятелка от отбора на Ямбол ми препоръча да гледам, което ми напомня за какво всъщност беше послеписа – липсвате ми ужасно много всички!! Чакам с нетърпение Купа България, защото освен две бързи посещения в Ямбол, колкото да се видим с тоз-оня (леле, к`ъв е тоя език) пък и ние колко се видяхме за по едно кафе (ice-кола) няма и толкова, и Борката дето дойде до Сливен, Херо и той, но само за един ден, за съжаление; с никой не съм се виждала, мъчно ми стана вече. Обещали сме с Пацка, че ще отидем на тренировка при отбора на Ямбол, ама да видим кога ще стане :); комшии сме, не може, пък и няма конкуренция от техния отбор в нашата възрастова група, не пречи нищо тогава. 

Няма коментари: