петък, 2 май 2008 г.

НК “НСА-СиВеН” – Симеоново, София


Първи важен старт за 2008 - както казва Tero "fatal flaw?" или?!.. не знам, не знам ;)

Датата е 20.04., денят е неделя..

“Доста неприятно..” ха-ха-хах култовата реплика, прозвучала когато си видях сборното изкачване – 220m (на някой може да му се сторят малко, но кой-колкото си заслужи [нал` се сещаш]). Иначе дължината беше приятна – 3,4км – два пъти я минавам :D (втория път на инвалидната естествено).

За бягането к`во да кажа – тежичко си беше, не можах да се закача; то и възможност нямаше, ама и да имаше - трудно щеше да ми е. Както и да е, най-много време оставям за 4та к.т., щото нали съм патка и след патките и аз хаха-хаха (ходи слизай до реката, после каааачвай).

В крайното класиране съм седма (мно`о добра :D) Като t1 = 45’24” ( Катя), a аз само 5813 (чак не мога да сметна разликата).

Няма коментари: